| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Reino Frequente Poster

|
Geplaatst: Vr Mei 25, 2007 6:49 am Onderwerp: het Paard - Hippus |
|
|
Ik heb gister van mijn broer, ter motivatie, de hippus gekregen. Nog niet gebruikt, ga er morgen mee beginnen, maar hij heeft er heeeele goede ervaringen mee!
Ik las hier raar genoeg niks over de hippus, vandaar dat ik iedereen er even op attendeer. Een top muis, iemand ervaringen?
http://www.hippus.nl/ne/main/ |
|
| Naar boven |
|
Jolandah2 Frequente Poster

|
Geplaatst: Zo Jun 03, 2007 4:56 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi!
Ik ben zelf heel gelukkig met de anir muis, maar ik hoop dat deze voor jou helpt! Laat het weten!
Groetjes,
Jolanda |
|
| Naar boven |
|
Reino Frequente Poster

|
Geplaatst: Ma Jun 04, 2007 6:59 am Onderwerp: |
|
|
Mijn hippus doet het ook prima.
Heb hem nu dik een week, werkt lekker, hou jullie op de hoogte! |
|
| Naar boven |
|
richard1979 Nieuweling

|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 8:18 am Onderwerp: |
|
|
Ik ben ook van plan hem bij Backshop te gaan proberen (dat schijnt te kunnen). Ik ben erg benieuwd of het iets is voor mij namelijk. Ik heb er al veel over gelezen en ook veel verschillende reacties. Sommige zweren erbij en andere mensen vinden dat het paard de arm niet genoeg de natuurlijke houding aan laat nemen. Verder lijkt hij een beetje op de quill, maar is wel een stuk duurder. Persoonlijk heb ik het gevoel dat de quill muis juist weer tè rechtop staat, maar daarin kan ik het mis hebben natuurlijk.
Laten we dit topic levend houden, want ik ben echt benieuwd naar bevindingen van mensen die hem in gebruik hebben. Bevindingen van mensen met de quill en anir muizen ben ik trouwens ook erg benieuwd naar... |
|
| Naar boven |
|
Reino Frequente Poster

|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 7:24 pm Onderwerp: |
|
|
Die muizen waar jij het over hebt ken ik zelf niet!
Kan je daar wat recenties van plaatsen?
Ik vind de Hippus zelf erg fijn, ik sta nog niet te juichen, maar het helpt een boel. Mijn broer staat wel te juichen, op zijn stoel zelfs, die is er echt erg fan van, hij heeft er erg veel baat bij en is erg blij met de muis. Een stuk minder last! |
|
| Naar boven |
|
hippus Nieuweling

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 6:30 pm Onderwerp: Het Paard van Hippus |
|
|
Kijk eens naar het onderzoek uitgevoerd door Erasmus MC vanuit de afdeling Biomedische Natuurkunde en Technologie van professor Snijders en de publicatie van prof. Chen uit Taiwan.
Het Paard is als een zadel voor de hand, belangrijke spieren in handen en armen hoeven niet meer belast te worden bij het muizen.
Zie verder de website www.hippus.nl. _________________ Het Paard is de enige computermuis die het mogelijk maakt met minimaal haalbare spierspanning te werken. |
|
| Naar boven |
|
Barbara Nieuweling

|
Geplaatst: Do Mrt 13, 2008 9:28 am Onderwerp: |
|
|
| Ik heb het paard nu ook om uit te proberen. Wat hebben jullie er precies onder liggen? Als ik hem gewoon op mijn buro heb trilt de muiscursor verschrikkelijk. Ik zie het niet zo zitten om weer een muismat te moeten gebruiken eigenlijk... |
|
| Naar boven |
|
|