rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten
RSI Forum Forum Index » Vraagbaak Ongeregistreerd

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
heb ik rsi ??
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
francois
Gast

BerichtGeplaatst: Za Dec 09, 2006 6:27 pm    Onderwerp: heb ik rsi ?? Reageer met quote

Hallo,ik heb al 2 jaar last van pijn tussen de schouderbladen(vooral mijn linker),nu heb ik sinds een half jaar last van mijn linker pols,hand en vingers. ben hiervoor al bij de dokter geweest,en die constateerde dat het overbelasting was en ik moest 2 weken rust houden,en ik heb ontstekingsremmers gekregen.Na ongeveer 2 weken dat ik weer aan het werk was ,weer dezelfde klachten(gigantiche pijn in de pols en hand,totaal geen kracht meer)
Ik werk in de zonwering(monteur)
Kan iemand mij misschien helpen,of herkend iemand deze klachten?
Naar boven
Jolandah2
Frequente Poster
Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 21, 2007 7:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben ook gediagnosticeerd met overbelasting en dan vooral mijn wijsvingerspier waar je heel veel mee klikt.

Twee weken rust helpen inderdaad niet bij overbelasting. Je moet een fysioth. zoeken voor behandeling en ervan uitgaan dat dit lang gaat duren.
Ik ben nu 8 maanden verder, het is nog lang niet over, maar wel een stuk beter dan toen.

Jij doet wel ander werk dan achter de pc, maar als het overbelasting is,
moet je langer rust nemen en een adequate behandeling zoeken.
Fysiotherapeut of manueel therapeut is dan eerste stap, via de huisarts.

Neem deze klachten niet licht op en ga vooral niet door met werken! Naarmate je doorgaat duurt het langer voordat het beter gaat! Sterkte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ricardo rietveld
Meer Frequente Poster
Meer Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 28, 2007 8:53 am    Onderwerp: Reageer met quote

Francois,
Het klinkt erg bekend. Wij mogen natuurlijk niet diagnosticeren Wink maar ik herken de symptomen. Mijn ervaring is dat deze symptomen een vertragingsfactor hebben. Vandaag veel gedaan, morgen last. Vandaag rust/doorbloeding dmv sport/massage/etc -> morgen pas resultaat. Dit maakt RSI ook zo vervelend. Als je over een langere periode jezelf hebt overbelast, dan zal het ook langer duren voordat de pijn weer weggaat. Rust/sport/ontstekingsremmers, allemaal goed, maar op lange termijn niet de oplossing. Wat wel ... Nog niets, anders hadden we dit forum niet. Denk aan jezelf. Neem je rust en ga lekker sporten.
Ik heb veel baat bij hardlopen. (RACE)FIETSEN is een absolute belasting omdat je het stuur "krampachtig" moet vasthouden. De laatste tijd ben ik begonnen met touwtje springen om de doorbloeding van armen en schouders goed te krijgen. Dit wel in combinatie met (rustig) hardlopen om de afvalstoffen af te voeren en HEEEEL veel water drinken gedurende de dag. Ook visolie help (lees andere onderwerpen in dit forum) en ik neem zelf antioxidanten en extra vitamine.
Sterkte, Ricardo
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Vraagbaak Ongeregistreerd Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: