rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten
RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Hallo lotgenoten ! (fijn !)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
eljootje
Nieuweling
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Di Feb 28, 2006 7:17 pm    Onderwerp: Hallo lotgenoten ! (fijn !) Reageer met quote

Hallo allemaal ! Na zo'n 5 a 6 jaar RSI beland ik nu pas op deze site....Fijn om te lezen dat je niet de enige bent. Bij mij begon het op de redactie van een krantje waar ik slechts 3 maanden heb gewerkt. Ik heb wel altijd nekklachten gehad, maar dit was nieuw voor mij. In die 3 maanden heb ik zoveel stress gehad omdat ik amper ingewerkt werd en het maar uit moest zoeken en de hele dag door met de muis gewerkt, dat ik bleef zitten met een pijnlijke en tintelende rechterhand/pols. Daarna kreeg ik een parttime baan op een postkantoor waar ze net met handscanners begonnen te werken..Kreeg toen al vrij snel zoveel pijn dat ik toch besloot me ziek te melden daar, mijn andere baan heb ik (stom, was ook erg belastend werk) gehouden. Na een jaar zo doorgesukkeld te hebben besloot ik het roer helemaal om te gooien en me om te scholen. Ik heb een opleiding gedaan bij de bloedbank en mijn werk daar ging best goed.
Helaas besloten ze ongeveer 1,5 jaar geleden dat we ook daar handscanners gingen gebruiken. Voor mij een drama, ivm de hevige pijn in mijn rechterschouder/arm/pols ging ik afwisselen met links wat op een gegeven moment ontaardde in, volgens de huisarts, twee ontstoken schouders. Pfff, wat heb ik een pijn gehad ! Mijn hele romp gonste van de pijn, de hele dag door. In die tijd heb ik zoveel pijnstillers geslikt dat mijn huisarts me na hevige maagklachten waarschuwde voor een maagbloeding. Eindelijk was voor mij de maat vol en ik meldde me ziek. In totaal ben ik een hele maand thuis geweest en daarna moest ik weer gedeeltelijk aan de slag. Dit heeft een jaar geduurd. Afgelopen november heb ik me volledig arbeidsgeschikt gemeld omdat ik het helemaal zat was en er niet eens echt veel verbetering was (en ik anders geen lange vakantie mocht houden). Toch na een rustige periode op het werk en een vakantie van 5 weken (nu 1 mnd gel.) voelde ik geen pijn meer ! Zou het dan toch ?? Maar helaas, nu begint het weer. Op dit moment heb ik een verschoven wervel in mn rug wat erg pijnlijk is, maar beide armen doen ook weer zo'n zeer....Zit nu weer aan omscholing te denken, maar wat moet je dan ? Blijft niet zo heel veel over. Ik peins nu over de opleiding tot verpleegkundige, maar ben bang dat daar ook weer elementen in voor komen die ik niet kan met die schouders van me.

Heerlijk even mijn verhaal kwijt, bedankt daarvoor en ik wens iedereen het beste ! Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 01, 2006 11:53 am    Onderwerp: Hoi Reageer met quote

Hoi eljoot !!!

Welkom op dit forum. Leuk dat je het eindelijk gevonden hebt.

Hoop dat je er iets aan hebt.

gr dj Smile

William James
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Pipi
Head of Supervisors
Head of Supervisors

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 12, 2006 9:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Eljootje,

Ook van mij welkom!
Tsjonge, jij hebt ook pech zeg... kies je voor omscholing, wat toch een hele stap is, kom je uiteindelijk weer met handscanners in aanraking.
Wat ik me afvraag. Is er geen mogelijkheid om parttime te gaan werken? Misschien helpt dat voor jou en kun je tussentijds rond gaan kijken naar iets anders e/o met je omscholing beginnen???

Ik heb verder weinig tips. Dat je omgeschoold bent zegt in elk geval dat je je klachten erg serieus neemt. Hopelijk heb je wat aan de info op dit forum, of kun je ons tips geven.

Groetjes!
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: