|
|
|
|
|
Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):
- Slot 1 25 euro p/m
- Slot 2 25 euro p/m
- Slot 3 25 euro p/m
- Slot 4 25 euro p/m
- Slot 5 25 euro p/m
 |
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Pippi Licht Frequente Poster

|
Geplaatst: Ma Nov 19, 2007 5:21 pm Onderwerp: Hallo, ik ben Pippi, wordt herkeurd |
|
|
Hallo, ben Pippi, zie net dat er iemand op het forum Pipi heet, als dat maar geen misverstanden geeft.
Ben hier, omdat ik ervaring van mensen zoek. Ben geen internet mens, door de rsi, want, is pijnlijk. Maar, heb brief ontvangen van herkeuring. Moet info zoeken daarover, vandaar.
Groetjes, Pippi  |
|
| Naar boven |
|
MarianH Assistent Forum Supervisor

|
Geplaatst: Di Nov 20, 2007 1:36 pm Onderwerp: |
|
|
Welkom op het forum. Hopelijk kan je een beetje vinden wat je zoekt .
Groetjes! |
|
| Naar boven |
|
Pippi Licht Frequente Poster

|
Geplaatst: Di Nov 20, 2007 5:47 pm Onderwerp: |
|
|
| Bedankt, maar nog niet wat gevonden. Ziet er niet best uit, heb al gehoord, dat mensen met rsi van volledig afgekeurd, opeens volledig goedgekeurd zijn. Nu, de afgelopen twee dagen, matig op internet, maar nu al hevige pijn en functieverlies. Hier in belgie weten ze helemaal al niet wat rsi is, dus afgelopen jaren matig geholpen. |
|
| Naar boven |
|
Pipi Head of Supervisors

|
Geplaatst: Ma Nov 26, 2007 6:23 am Onderwerp: welkom |
|
|
Hoi Pippi,
Tsja, ik vind het inderdaad nu al lastig, 2x pipp/pi ....
In elk geval welkom.
Ik hoop dat je wat handige info van de site kunt vinden.
Het is ontzettend lastig met die herkeuringen. We kunnen je daar ook niet echt op adviseren. Ik vrees dat het ook vooral te maken heeft met of de keurend arts rsi wel of niet serieus neemt en hoe serieus.
In elk geval wens ik je heel veel succes.
Greetz. _________________ De dwaas doet wat hij niet laten kan; de wijze laat wat hij niet doen kan. ~ Oosterse wijsheid ~ |
|
| Naar boven |
|
|
|