| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Dana Meer Frequente Poster

Geregistreerd op: 17-8-2007 Berichten: 12 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Vr Aug 17, 2007 2:52 pm Onderwerp: Hallo ik ben Dana nu al RSI klachten vanaf 2001 |
|
|
Hallo ik ben Dana en heb al sinds 2001 RSI klachten.
Ik ben nog een beetje aan het rondneuzen.
Maar ik heb wel heel veel vragen. :lol: |
|
| Naar boven |
|
admin Site Admin
|
Geplaatst: Za Jan 05, 2008 12:13 pm Onderwerp: welkom |
|
|
Hi Dana,
Welkom op dit forum. Ik hoop dat je vragen beantwoord zullen worden.
Groet Admin _________________ Geloof dat het leven waard is geleefd te worden en je geloof zal de feitelijkheid ervan stimuleren.
William James |
|
| Naar boven |
|
Pipi Head of Supervisors

|
Geplaatst: Za Jan 05, 2008 11:01 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi Dana,
Je bent al een tijdje aan het rondneuzen zie ik. Hopelijk heb je al veel aan de info gehad. Als je vragen hebt stel ze gerust. Eerlijk gezegd ben ik de laatste maanden maar weinig op het forum geweest, maar er is sowieso veel "oud" infomateriaal waar je iets aan zou kunnen hebben.
Ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig of je RSI hebt door een administratieve baan en of je nu wel of niet werken kunt. En natuurlijk hoe het nu met je gaat. Hopelijk gaat het allemaal goed met je.
Groetjes _________________ De dwaas doet wat hij niet laten kan; de wijze laat wat hij niet doen kan. ~ Oosterse wijsheid ~ |
|
| Naar boven |
|
Dana Meer Frequente Poster

Geregistreerd op: 17-8-2007 Berichten: 12 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Di Jan 08, 2008 11:11 pm Onderwerp: |
|
|
Hallo Pippi,
Vermoedelijk heb ik RSI door het jaren administratief werk gedaan te hebben.
Ik kan nog steeds niet werken want ik heb nog steeds chronische pijn.
In februari ga ik naar de pijnpoli in Oss, even kijken of ik daar van mijn pijn afgeholpen kan worden.
Verder wordt ik op dit moment door het UWV begeleid. Ze zijn aan het kijken of er een baan voor mij is waar ik nauwelijks met de computer hoef te werken.
Géén 40 uur meer werken...lukt me écht niet meer! Het UWV heeft dan ook over 20 uur aan de slag gaan, nou dat wil ik best wel proberen.
Want er blijkt ook al slijtage in mijn nek te zitten, dus daarmee moet ik ook goed oppassen.
Groet,
Dana |
|
| Naar boven |
|
|