| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
ddtommie Nieuweling

|
Geplaatst: Wo Jul 12, 2006 12:28 pm Onderwerp: gamepad |
|
|
Ik heb al maanden last van rsi in schouder pols etc.
Nu heb ik een paar dagen geleden een gamepad gekocht om een racespelletje te doen en dat nogal veel gedaan en in plaats van dat ik meer last krijg, krijg ik steeds minder last ??!
Misschien is het tijdelijk, maar heeft iemand anders daar ervaringen mee? |
|
| Naar boven |
|
Pipi Head of Supervisors

|
Geplaatst: Wo Jul 12, 2006 6:06 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi,
Welkom!
Uhumm... ervaring... niet met een gamepad, maar met RSI wel... RSI kan behoorlijk tricky zijn. Meestal heb je juist geen last als je bezig bent, of je voelt een soort "bevriezen" waardoor het niet meer pijn doet zodat je lekker verder kunt. Mijn ervaring is altijd geweest dat ik overdag op mijn werk achter de PC niet half zo veel pijn als 's avonds languit op de bank. Echt dat je niets doet maar toch zit je -en van de pijn. Niet fijn dus.
Ik wil je daarom waarschuwen, misschien is het bij jou anders en ontspan je je juist door de gamepad, maar misschien heb je ook zo ineens heftige pijn, juist nadat je ermee gestopt bent.
Dat is het ook vaak als je vakantie hebt van je werk, dat juist dan de klachten opkomen omdat je uit je ritme bent. Raar, maar waar!
Succes! _________________ De dwaas doet wat hij niet laten kan; de wijze laat wat hij niet doen kan. ~ Oosterse wijsheid ~ |
|
| Naar boven |
|
Anony Frequente Poster

|
Geplaatst: Do Jul 20, 2006 10:04 am Onderwerp: |
|
|
| Het komt heel erg vaak voor dat je op dat moment, wanneer je in principe gewoon "door gaat" je lichaam jou een dosis verdovingsmiddel geeft. Dit is een natuurlijke reactie wanneer een verwonding plaats vind. Stamt uit de jaren van aap tot mens, het verdovings middel gaf je dertijd de kans om je te verzetten of te vluchten terwijl je gewond was, in plaats van jezelf te concentreren op de pijn. Kwestie van leven en dood dus. Nu is de situatie anders, maar het systeem werkt wel nog exact hetxelfde. Oppassen dus. |
|
| Naar boven |
|
ddtommie Nieuweling

|
Geplaatst: Do Jul 20, 2006 8:52 pm Onderwerp: |
|
|
Dat rsi behoorlijk tricky is ben ik onderhand wel achter, the hard way.
Als ik met de muis een paar uur doorga krijg ik echt wel last, en dat gaat niet weg als ik blijf doorgaan. Met de gamepad echt geen last.. raarrrr, maar ik heb het spel uitgespeeld dus ik blijf het lot niet tarten en heb het gamen weer gereduceerd naar een uur per dag
Zijn er trouwens meer die-hard gamers op dit forum die gefrustreerd op zoek zijn naar andere hobbies  |
|
| Naar boven |
|
PHiX Forum Assistent

|
Geplaatst: Do Jul 20, 2006 11:58 pm Onderwerp: |
|
|
Nou, ik heb wel een playstation 2, maar die raak ik nu in elk geval niet meer aan!
Ik speelde vroeger fanatiek in een clan, dan heb ik het over 3 jaar geleden. Soms 12 uur op een dag met alleen pauze voor eten en wc. Het afgelopen jaar een stuk minder gespeeld, nauwelijks tijd voor games gehad ivm met stevig aan de studie gaan en toen kreeg ik wel last.
Ik mis het gamen niet echt, maar als ik me verveel kom ik wel moeilijker de tijd door. |
|
| Naar boven |
|
|