rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten

Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):

• Slot 1 25 euro p/m
  • Slot 2 25 euro p/m
  • Slot 3 25 euro p/m
  • Slot 4 25 euro p/m
  • Slot 5 25 euro p/m
RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
even voorstellen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
renaat
Licht Frequente Poster
Licht Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Vr Jul 30, 2004 8:53 am    Onderwerp: even voorstellen Reageer met quote

Hallo

Ik ben Renate, ik ben een studente grafisch ontwerpen.
Ik heb nu ongeveer twee jaar last van RSI, ik heb al van allerlei dingen geprobeert. Ik heb fysiotherapie gehad, mensen dieck, manuele therapie en niets heeft echt gezorgt voor verbetering.
Eigenlijk begin ik een beetje wanhopig te worden.
Ik was benieuwd of er nog mensen zijn die mij nog tips kunnen geven.
Voor het stillen van de pijn, ik heb al homeopatische middelen uitgeprobeert en ook gewone pijnstillers. Maar ik ben bang dat ik die teveel gebruik.

Ik vind het ook erg moeilijk om er met mensen over te praten die er geen last van hebben, omdat ze niet kunnen voorstellen hoe het voelt.
Gelukkig zijn mijn ouders heel begripvol, maar ik wil ze ook niet de hele tijd lastig vallen met mijn problemen.

groetjes, Renaat
deejay
Forum Supervisor
Forum Supervisor

BerichtGeplaatst: Vr Aug 06, 2004 1:11 pm    Onderwerp: Welkom Renate Reageer met quote

Hallo renate,

Mijn rsi is onstaan tijdens een periode intensief photoshoppen dus ik weet dat grafisch ontwerp erg 'muisintensief' is.

Lees alle tips die worden gegeven hier op het forum, je kunt ze wellicht allemaal gebruiken.

De beste tip is: luister naar je lichaam en analyseer alle pijnsignalen; dan weet je na verloop van tijd precies wat je wel en niet moet doen.

Bijvoorbeeld; ik weet dat ik beter niet s'avonds kan computeren, niet als ik de avond ervoor gedronken heb, als ik fysiek niet lekker in mijn vel zit, etc etc.

Gr, DJ
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Pipi
Head of Supervisors
Head of Supervisors

BerichtGeplaatst: Do Jan 27, 2005 9:43 am    Onderwerp: Alle oke? Reageer met quote

Hoi Renaat,

Zag jouw voorstellen en vroeg me af hoe het nu gaat met je..! Ik begrijp dat je het moeilijk vindt met mensen die geen RSI hebben er over te praten en dat je je ouders niet telkens wilt lastig vallen. Ik heb precies hetzelfde. mensen proberen het te begrijpen, maar ik merk dat ze het moeilijk vinden... en ik snap dat wel, RSI is zo moeilijk te doorgronden... soms kan ik bijna alles en soms kan ik zowat niks!
Inmiddels is het aantal forumleden behoorlijk gegroeid en kunnen we ons verhaal en ervaringen met therapieen enzo goed kwijt aan elkaar, we weten immers waar we het over hebben... Crying or Very sad

Zou leuk zijn als je ook weer van je liet horen! Leuk onderschrift heb je trouwens!

Groeten Tanja
Yvon
Forum Supervisor
Forum Supervisor

BerichtGeplaatst: Zo Jan 30, 2005 4:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ook namens mij welkom hier Very Happy
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: