rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten

Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):

• Slot 1 25 euro p/m
  • Slot 2 25 euro p/m
  • Slot 3 25 euro p/m
  • Slot 4 25 euro p/m
  • Slot 5 25 euro p/m
RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
even voorstellen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
renaat
Licht Frequente Poster
Licht Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Vr Jul 30, 2004 8:53 am    Onderwerp: even voorstellen Reageer met quote

Hallo

Ik ben Renate, ik ben een studente grafisch ontwerpen.
Ik heb nu ongeveer twee jaar last van RSI, ik heb al van allerlei dingen geprobeert. Ik heb fysiotherapie gehad, mensen dieck, manuele therapie en niets heeft echt gezorgt voor verbetering.
Eigenlijk begin ik een beetje wanhopig te worden.
Ik was benieuwd of er nog mensen zijn die mij nog tips kunnen geven.
Voor het stillen van de pijn, ik heb al homeopatische middelen uitgeprobeert en ook gewone pijnstillers. Maar ik ben bang dat ik die teveel gebruik.

Ik vind het ook erg moeilijk om er met mensen over te praten die er geen last van hebben, omdat ze niet kunnen voorstellen hoe het voelt.
Gelukkig zijn mijn ouders heel begripvol, maar ik wil ze ook niet de hele tijd lastig vallen met mijn problemen.

groetjes, Renaat
deejay
Forum Supervisor
Forum Supervisor

BerichtGeplaatst: Vr Aug 06, 2004 1:11 pm    Onderwerp: Welkom Renate Reageer met quote

Hallo renate,

Mijn rsi is onstaan tijdens een periode intensief photoshoppen dus ik weet dat grafisch ontwerp erg 'muisintensief' is.

Lees alle tips die worden gegeven hier op het forum, je kunt ze wellicht allemaal gebruiken.

De beste tip is: luister naar je lichaam en analyseer alle pijnsignalen; dan weet je na verloop van tijd precies wat je wel en niet moet doen.