| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Stress is een belangrijke oorzaak van RSI. |
| Ja |
|
71% |
[ 5 ] |
| Nee |
|
28% |
[ 2 ] |
| Geen mening |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 7 |
|
| Auteur |
Bericht |
Jaran Nieuweling

|
Geplaatst: Di Feb 15, 2005 8:43 pm Onderwerp: Even voorstellen |
|
|
hallo
Laatst aangepast door Jaran op Vr Mei 15, 2009 2:54 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
Babs Forum Supervisor

|
Geplaatst: Di Feb 15, 2005 9:02 pm Onderwerp: ook welkom Jeroen |
|
|
Hallo Jeroen,
zonet je bericht gelezen en vind het erg leuk dat we nu ook een psycholoog in ons midden hebben.
Dat stress een grote invloed op de RSI-klachten heeft was me wel duidelijk geworden in de loop van de jaren, vooral de gespannenheid in mijn nekgebied en dan is er natuurlijk werk aan de winkel voor jezelf om te ontdekken hoe je daar anders mee kunt/moet omgaan en bovenal waar mogelijk stress-veroorzakers overboord te gooien. Het is geen gemakkelijk proces maar je wordt er uiteindelijk rijker van!
De pol dus maar meteen ingevuld.
Ik hoop dat we nog vaak van je horen en dat je ons op jouw terrein deskundig advies kunt geven
groeten, Maria _________________ als je begrijpt wat ik bedoel..... |
|
| Naar boven |
|
Pipi Head of Supervisors

|
Geplaatst: Vr Feb 18, 2005 9:45 am Onderwerp: |
|
|
Hallo Jeroen,
Welkom op het forum!
Destijds heb ik aan je onderzoek meegewerkt en een paar dagen geleden je website al bekeken, die ziet er erg mooi uit! Het enige wat ik me afvroeg was of je zelf ook met RSI te maken hebt gehad en die vraag is bij deze beantwoord. Fijn dat je jouw klachten tijdig hebt kunnen elimineren. Hopelijk wordt door jouw onderzoek het belang van het tijdig signaleren en aanpakken van RSI klachten en natuurlijk nog beter het voorkomen van RSI opnieuw benadrukt. Wat mij betreft kan er niet genoeg aandacht aan besteedt worden: voorkomen is immers beter dan genezen!!!
Succes verder! _________________ De dwaas doet wat hij niet laten kan; de wijze laat wat hij niet doen kan. ~ Oosterse wijsheid ~ |
|
| Naar boven |
|
Yvon Forum Supervisor

Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 431 Woonplaats: Noord Holland
|
Geplaatst: Za Feb 19, 2005 8:03 am Onderwerp: |
|
|
Ook namens mij Welkom vanuit een regenachtig en koud noord holland..
Brrr.... word niet vrolijk van dit weer
 _________________ REMEMBER- THINK BEFORE YOU INK AND GET THE ORIGINAL FROM THE ABORIGINAL... |
|
| Naar boven |
|
deejay Forum Supervisor

|
Geplaatst: Za Feb 19, 2005 12:22 pm Onderwerp: Hoi ! |
|
|
Hoi Jeroen,
Sorry dat ik niet eerder tijd had, maar alsnog welkom op dit forum. Bedankt voor je analyse van de Multidisciplinaire Perfectie Test van Nationaal-RSI-Platform.
Het is namens alle gebruikers en moderators een eer om een psycholoog in ons midden te hebben.
Ik hoop dat je actief gaat bijdragen in dit forum. Wellicht kunnen we een psychologisch hoekje starten ?
Mvg, DJ |
|
| Naar boven |
|
Jopie Forum Assistent

|
Geplaatst: Zo Feb 20, 2005 2:40 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi Jeroen,
Welkom op het forum. Heb genoten van je test. Ik wist namelijk al wel dat ik ietwat perfectionistisch was, maarre... het was erger dan ik dacht. Stress hoort weldegelijk bij RSI, maar is idd niet het enigste. Gewoon lang in een ongezonde houding achter de comp is ook niet goed. Zelfs als de houding goed is ontloop je RSI niet gemakkelijk. Maar misschien nog een verlenging van je onderzoek: vermoeidheid, alleen dan wel diegene die niet direct gelinkt is aan stress. Vermoeidheid laat je zithouding vaak wijzigen in een verkeerde houding enzovoort.
Maar goed, ik hoop dat je vaker op het forum komt. Ik zou zeggen veel plezier en hopelijk komt de RSI niet weer helemaal op!
Groetjes,
Jopie |
|
| Naar boven |
|
|