| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
suzan Licht Frequente Poster

|
Geplaatst: Wo Jan 12, 2005 1:55 pm Onderwerp: even voorstellen |
|
|
zal me eerst even voorstellen. mijn naam is suzan ben 36jaar. heb rsi sinds 1989.het is werk gerelateerd en in de loop van de jaren spelen prive issues ook een rol. het begon met de schouder, in 1989,breidde zich enkele jaren geleden uit naar bovenarm na een ontsteking naderhand zijn klachten niet meer overgegaan, en sinds enkele maanden pols pijn in zoverre dat ik op dit moment met 1 pols in het gips zit mag er morgen af,maar helaas na 1.5 week in het gips krijg ik dezelfde problemen met de andere pols . ben op dit moment in behandeling by een orthopeed en in afwachting van verdere behandeling.dit was mijn rsi in een notedop.suzan  |
|
| Naar boven |
|
deejay Forum Supervisor

|
Geplaatst: Wo Jan 12, 2005 2:05 pm Onderwerp: Geschokt !! |
|
|
Hoi Susan,
Welkom op dit forum... maar ...
Ik ben zeer geschokt !! Pols in het gips veroorzaakt door rsi klachten ! Dit ben ik nog niet eerder tegen gekomen.
Heel veel sterkte gewenst. Ik hoop dat de andere forum gebruikers je ook een hart onder de riem zullen steken...
Groeten, DJ |
|
| Naar boven |
|
Yvon Forum Supervisor

Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 431 Woonplaats: Noord Holland
|
Geplaatst: Wo Jan 12, 2005 2:39 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi Suzan
Welkom hier!
Wat een raar iets? pols in het gips? Wat kan daar nou de reden van zijn.. Erg vreemd. Mag hopen dat je hier op het forum snel je weg ga vinden.
Groet! _________________ REMEMBER- THINK BEFORE YOU INK AND GET THE ORIGINAL FROM THE ABORIGINAL... |
|
| Naar boven |
|
|