rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten

Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):

• Slot 1 25 euro p/m
  • Slot 2 25 euro p/m
  • Slot 3 25 euro p/m
  • Slot 4 25 euro p/m
  • Slot 5 25 euro p/m
RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Even voorstellen: little1
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
little1
Meer Frequente Poster
Meer Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Ma Jan 28, 2008 1:05 pm    Onderwerp: Even voorstellen: little1 Reageer met quote

Hallo,

Ik ben little1 en ben via een vriendin hiero gekomen. Het lijkt me een goede plek voor en door iedereen en zal na dit voorstelberichtje eens even rondsnuffelen.

Vorig jaar oktober is na een weekje intensief achter de computer het werk in mijn eentje doen, een enorme pijn in mijn schouder geschoten. Na een tip bij het CWI ben ik de Ziektewet ingegaan en heb een half jaar thuisgezeten. In het begin kon ik de muis nog niet aanraken en was zelfs een kopje thee drinken of bladeren in folders een hel. Zodoende ben ik in een enorme dip geraakt, omdat ik bijv ook niet op MSN kon kletsen. Na de openbaring van mijn toenmalige vriendje die niet met mijn situatie om kon gaan ben ik zo geschrokken van mezelf dat ik radicaal ben omgeslagen en met volle moed achter werk aanging. Ik moest toen ook wel, omdat ik beter was verklaard en mijn WW afliep.

Eitherway, alles wel en wee, heb Oefentherapie Mensendieck gevolgd voor een goede houding achter de computer en het ging een tijdlang goed. Totdat ik mijn huidige tijdelijke werk heb, waarbij ik veel herhalend werk doe en ja hoor, daar was de pijn weer. Een vriendin wees mij op dit forum en haar succesvolle oefeningen bij de fysio en ik heb het allemaal opgevolgd. Hier dus op het forum en in een apart topic mijn ervaringen bij de fysio.

Ik ben een heel open en toegankelijk persoon, dus voel je vrij mij te PB'en, MSN'en of mailen want elkaar helpen vind ik heel fijn om te doen en niets is mij te gek.

Groetjes
little1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
MarianH
Assistent Forum Supervisor
Assistent Forum Supervisor

BerichtGeplaatst: Ma Jan 28, 2008 1:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi little1,

Fijn dat je naar me luistert Wink. En welkom hier natuurlijk!

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
little1
Meer Frequente Poster
Meer Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Ma Jan 28, 2008 1:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Niet geschoten is altijd mis natuurlijk.

Ik wilde trouwens nog even toevoegen dat ik pas 26 ben en er ook erg veel moeite mee had om in de Ziektewet te zitten. Daarnaast is het ook heel zwaar zodra ik weer last krijg en echt moet stoppen met werken. Ik moet dan echt opgebeurd worden door mijn vriend en ik ben blij dat hij dat heel goed kan. Vooral het herhalende is een trigger voor mij en mijn hele schoudergebied doet dan zeer.
Ik heb veel geleerd van dit alles en weet heel goed wat ik wel en niet moet aanpakken aan bijv werk (ik ben op zoek naar vast werk) dus als je je afvraagt of je een bepaald iets wel of niet moet of kan doen, wie weet dat ik dan wat tips kan geven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: