| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Joyce Licht Frequente Poster

|
Geplaatst: Ma Mrt 13, 2006 1:16 pm Onderwerp: Ervaringen Sensor-pen? |
|
|
Hallo allemaal!
Ik vroeg me af of iemand de Sensor-pen gebruikt en wat jullie ervaringen zijn? Het gaat dus om een pen waarbij een lichtje gaat branden, zodra de gebruiker er te hard in knijpt. De gedachte erachter is dat overmatig knijpen leidt tot een slechtere bloeddoorstroming naar de onderarmen, wat een belangrijke oorzaak van klachten kan zijn. Dus het oefenen met de pen leidt ertoe dat je leert je handen en vingers te ontspannen en daarmee verbetert de bloeddoorstroming. Een paar regels schrijven per dag zou al voldoende zijn.
De pen is te zien op: http://www.tensorpen.com/ne/main/sensorpen.php
(sorry, ik weet nog niet hoe ik hier plaatjes plaats...)
Als je de pen gebruikt, wat vind je ervan? goede en negatieve punten! En gebruik je hem alleen of onder begeleiding van een fysiotherapeut?
Dank jullie wel voor jullie reactie! |
|
| Naar boven |
|
sabje Licht Frequente Poster

|
Geplaatst: Wo Mrt 15, 2006 7:29 am Onderwerp: |
|
|
Hallo Joyce,
Ik heb 5 weken de sensorpen gebruikt, wel onder toezicht van de fysiotherapeut. Ik heb de pen weer in moeten leveren omdat de fysiotherapeut niets meer voor mij kon doen. De pen werkte goed maar nu schrijf ik weer met een gewone pen en direct heb ik die druk die ik uitoefen op de pen niet meer onder controle. Ik denk dat ik te kort heb geschreven met die pen. Maar verder goeie ervaring mee. De pen is wel heel duur om zelf aan te schaffen, en wordt niet vergoedt door het ziekenfonds.
Groetjes |
|
| Naar boven |
|
Joyce Licht Frequente Poster

|
Geplaatst: Wo Mrt 15, 2006 8:09 am Onderwerp: |
|
|
Dank je wel voor je reactie Sabje!
Merkte je wel minder pijnklachten of dat nog niet? En vond je de pen een goed middel om te oefenen of zou je liever een ander soort product gebruiken om te oefenen?
Nogmaals bedankt voor je reactie, want ik heb er wel degelijk wat aan! |
|
| Naar boven |
|
sabje Licht Frequente Poster

|
Geplaatst: Ma Mrt 20, 2006 11:43 am Onderwerp: |
|
|
hoi hoi
Hoe is het nou?
De pijnklachten waren bij mij niet minder geworden. Misschien heb ik de pen niet lang genoeg kunnen gebruiken.
Ik heb nog steeds veel last van mijn armen en heb tot nu toe nog niet echt een hulpmiddel gevonden wat werkt.
groetjes
sabina |
|
| Naar boven |
|
|