|
|
|
|
|
Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):
- Slot 1 25 euro p/m
- Slot 2 25 euro p/m
- Slot 3 25 euro p/m
- Slot 4 25 euro p/m
- Slot 5 25 euro p/m
 |
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
zita Meer Frequente Poster

Geregistreerd op: 4-2-2006 Berichten: 19 Woonplaats: in de buurt van tilburg
|
Geplaatst: Zo Jul 23, 2006 9:53 am Onderwerp: eindelijk gevonden hoe ik me moet voorstellen |
|
|
hoi ik ben zita. ik heb al heel lang rsi. het is 15 jaar geleden met mijn schouder begonnen maar toen wist ik nog niet dat het rsi was. nu zit het in mijn nek, rug, beide schouders, ellebogen, polsen, en handen. ik was schoenstikster. ik ben nu 15-25% afgekeurd. ik vind het nog steeds moeilijk om met rsi te leven. omdat ik bv de ene dag wel 30 min kan stijken en de andere dag nog geen 10 min en ik kom er pas achter als ik bezig ben. het zal jullie misschien wel bekend zijn. ik vind het moeilijk, ook de omgeving heeft er niet altijd begrip voor want dan zien ze je iets doen en dan denken ze nu kan ze het wel. maar ja ik weet dat ik daar niets van aan moet trekken maar dat lukt niet altijd 
Laatst aangepast door zita op Wo Feb 07, 2007 4:12 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
deejay Forum Supervisor

|
Geplaatst: Ma Jul 31, 2006 8:27 am Onderwerp: Hoi |
|
|
Hoi Zita,
Welkom op dit forum. Mensen hier weten waar je het over hebt, het is verdraaid moeilijk om te leven met rsi.
Doei, DJ |
|
| Naar boven |
|
|
|