rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten

Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):

• Slot 1 25 euro p/m
  • Slot 2 25 euro p/m
  • Slot 3 25 euro p/m
  • Slot 4 25 euro p/m
  • Slot 5 25 euro p/m
RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
effe voorstellen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
petra
Meer Frequente Poster
Meer Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Di Nov 13, 2007 7:46 am    Onderwerp: effe voorstellen Reageer met quote

Hallo, ik ben Petra uit Apeldoorn, 45 jr, ben getrouwd en heb 2 dochters, 14 en 12 jr.
Ik heb al sinds zo'n jaar of 2 vage klachten aan beide armen, begon met rechts. Simpele huish. dingen zoals bijv. aard. schillen dat ging soms bijna niet. En ook bij andere werkz.heden.
Ik doe huish. werk bij mensen thuis. (kan tijd zelf indelen en dat maakte dat ikdit werk bleef doen) En ik wil al heel lang ander werk doen, maar het kwam er gewoon niet van mede door prive omstandigheden en wat probleempjes. (maar dat is nu allemaal allang weer opgelost)
In september jl. begon het heel erg te worden, kon weinig meer met rechterarm zonder pijn tehebben en links was ook al niet best, omdat ik onbewust al veel met links deed, denk ik. Vooral vanuit de polsen. Zit nooit veel achter pc maar nu kon ik nog geen 5 minuten met de muis en toetsen. Heb nu sinds 6 weken twee pols-bracen om en fysio therapie (nu blijkt het in nek/schouders en bovenrug helemaal niet goed te zitten. Het lijkt soms iets beter te gaan, kan al weer iets langer met pc iets doen en ook bepaalde bewegingen en handelingen gaan iets beter.
Maar ik ga toch maar met de pc opleiding beginnen, op 19 nov a.s., waar ik me allang voor had opgegeven. Want dat wilde ik al heel erg lang en ander werk natuurlijk. Ik zie wel hoe het gaat.
Ik hoor en lees vaak dat rsi voornl. komt door pc werk of iets degelijks, maar ik weet nu dat ook een combinatie van bepaald werk en stress en dat soort dingen heel funest kan zijn.
Zo het is wel een heel verhaal maar dan weten jullie meteen hoe en wat van mij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Pipi
Head of Supervisors
Head of Supervisors

BerichtGeplaatst: Za Jan 05, 2008 11:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Petra,

Ik ben lang niet actief geweest op het forum vandaar dat ik je bericht nu pas lees. Allereerst vind ik het leuk dat je uit mijn geboorteplaats komt, daar waar ik dit jaar hoogstwaarschijnlijk ook weer ga wonen.

Vervelend om te lezen over je klachten. Tsja, ik herken het dat tentijde van erge klachten alle klusjes te veel zijn. Aardappels schillen is een drama, potten openen ook lastig evenals flessen. Gelukkig zijn daar hulpmiddelen voor.

Ik hoop dat het goed gaat met je pc opleiding en je het goed vol kunt houden. Hoe gaat het nu met je? Hebben die braces uiteindelijk geholpen?
Ik hoop dat je iets kunt met de tips hier her en der op het forum.

Veel succes!
petra
Meer Frequente Poster
Meer Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Za Mrt 29, 2008 7:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi, Pipi. Oeps, Ik ben wel erg lang niet meer hier geweest.
Leuk dat je nog reageerde.
Het gaat redelijk goed met me en de cursus, daarvan heb ik maandag 31 maart examen. (zie mijn schrijven in: 'overige').

Ga je nog in Apeldoorn wonen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: