|
|
|
|
|
Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):
- Slot 1 25 euro p/m
- Slot 2 25 euro p/m
- Slot 3 25 euro p/m
- Slot 4 25 euro p/m
- Slot 5 25 euro p/m
 |
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sanavitam Meer Frequente Poster

Geregistreerd op: 23-4-2007 Berichten: 15 Woonplaats: Kranenburg Duitsland
|
Geplaatst: Wo Mei 02, 2007 6:16 am Onderwerp: De behandelings methode Sanavitam. |
|
|
De uitleg van de miraculeuze behandelings methode Sanavitam?
Er is niks mirakels aan! Wie het probleem van spit begrijpt, begint een beetje RSI te begrijpen. Dat spit in de darm ontstaat is wetenschappelijk aagetoond al zo'n 8 jaar geleden. Misschien ga ik deze artikelen publiceren?
Alle therapie vormen die jullie hier bespreken blijven hangen op verpleegkundig-niveau.
Als jullie bij ons profiel op de web-site klikken dan zien jullie op het eerste plaatje onze producten. Als eerste hebben wij Zeolite verrijkt met mangaan als anorganisch supplement om in te nemen. Daar ik arts ben mag ik producten om in te nemen voorschrijven! Daarbij gebruiken wij de Crura Candida als mineralensuspensie pakkingen om uitwendig aan te brengen voor 15 dagen. Hoe werkt nu zo'n pakking? Het werkt als een batterij het lichaam bv. de schouder is de ene pool en de pakking de andere. Neutronen vanuit de suspensie gaan het lichaam in en zetten alle genezings processen opgang. Dus het is pijn stillend, ontstekings remmend, het regenereerd de weefsels, bv. het kraakbeen, haalt zwelling weg en het decontraheerd de spier. Nee het zijn niet de neutronen korrels van de vrije jongens. Ook al zijn wij in Den Haag geboren. Tevens hebben wij de Crura Candida gel voor overdag. Dit is anorganisch geneeskunde ten voeten uit.. _________________ Ik ben de oprichter van Sanavitam samen met een groep internationale onafhankelijke onderzoekers hebben wij de oorzaak ontdekt. Deze oorzaak is totaal anders als wat tot nu toe bekend. |
|
| Naar boven |
|
jojo Frequente Poster

|
Geplaatst: Wo Mei 02, 2007 10:15 pm Onderwerp: Re: De behandelings methode Sanavitam. |
|
|
Hallo,
Ik heb jullie website bekeken. De uitleg die jullie hierboven geven is me niet geheel duidelijk maar op jullie website hebben jullie het over het samenspel tussen lichaam en geest. Door mijn ervaringen in het medische circuit, zowel de reguliere als de alternatieve geneeskunst, ben ik ervan overtuigd dat je geestelijke gesteldheid voor een groot gedeelte je lichamelijke gesteldheid bepaald. Ik ben er ook van overtuigd dat ik RSI heb door mijn karakter en niet door het werk. Al denk ik wel dat door het feit dat ik een stresskip eerste klas ben, het niet gezond voor me is om overwegend eenzijdig werk te doen. B.v. achter de pc. Doordat mijn lichaam altijd gespannen is zijn mijn bewegingen achter een pc ook gespannen. Hiermee vererger ik het alleen maar.
Alle therapiën, ook die van jullie?, zijn gericht op de symptoombestrijding. Als ik jullie verhaal goed begrijp zal je dus ook aan het geestelijk welzijn moeten werken.
By the way..... is het supplement wat jullie voorschrijven ook goedgekeurd in Nederland? Ik begrijp namelijk dat jullie nu nog alleen in het buitenland opereren?
Niet geheel onbelangrijk.....op jullie website staan geen kosten vermeld!!! Ik ga ervan uit dat jullie therapie door geen enkele ziektekostenverzekeraar word vergoed!!
groetjes Joyce _________________ Stel uit tot morgen wat vandaag niet gedaan hoeft te worden!... |
|
| Naar boven |
|
sanavitam Meer Frequente Poster

Geregistreerd op: 23-4-2007 Berichten: 15 Woonplaats: Kranenburg Duitsland
|
Geplaatst: Do Mei 03, 2007 5:32 am Onderwerp: Re: De behandelings methode Sanavitam. |
|
|
| jojo schreef: | Hallo,
Ik heb jullie website bekeken. De uitleg die jullie hierboven geven is me niet geheel duidelijk maar op jullie website hebben jullie het over het samenspel tussen lichaam en geest. Door mijn ervaringen in het medische circuit, zowel de reguliere als de alternatieve geneeskunst, ben ik ervan overtuigd dat je geestelijke gesteldheid voor een groot gedeelte je lichamelijke gesteldheid bepaald. Ik ben er ook van overtuigd dat ik RSI heb door mijn karakter en niet door het werk. Al denk ik wel dat door het feit dat ik een stresskip eerste klas ben, het niet gezond voor me is om overwegend eenzijdig werk te doen. B.v. achter de pc. Doordat mijn lichaam altijd gespannen is zijn mijn bewegingen achter een pc ook gespannen. Hiermee vererger ik het alleen maar.
Alle therapiën, ook die van jullie?, zijn gericht op de symptoombestrijding. Als ik jullie verhaal goed begrijp zal je dus ook aan het geestelijk welzijn moeten werken.
By the way..... is het supplement wat jullie voorschrijven ook goedgekeurd in Nederland? Ik begrijp namelijk dat jullie nu nog alleen in het buitenland opereren?
Niet geheel onbelangrijk.....op jullie website staan geen kosten vermeld!!! Ik ga ervan uit dat jullie therapie door geen enkele ziektekostenverzekeraar word vergoed!!
groetjes Joyce |
Met Sanavitam,
Symptoom bestrijding is het inspuiten van cortison bij een tenniselleboog, terwijl de oorzaak een interne is. De tennisarm of elleboog is onderdeel van de muisarm. Rsi heeft een interne oorzaak haal je die weg dan gaan de spiercontracties en de ontsteking van zelf weg. Dan is het geen symptoom bestrijding.
Hoe zit het nu met het geestelijke? In Duitsland is een arts die heet Hammer die zegt dat alle ziekte onstaat door een inter psychologisch conflict, die zit nu in de gevangennis! Ik zeg dat voor de artsen tot aan de 17 eeuw lichaam en geest een waren. Ik ben het hier mee eens. Mijn grote voorbeeld is Bach, Bach werkte begin 1900 voor de farmaceutische industrie, daarna ging hij homeopathie studeren en ging patienten behandelen. Nog niet tevreden heeft hij daarna zijn bachbloesems ontwikkelt. Hij behandelde aan het einde van zijn leven patienten alleen met zijn bloesems. Nu is er een arts Orozco, in Barcelona, die op dit moment het fenomeen is, op dit gebied. Bekend in zuid-europa en latijns- amerika. Ook door zijn boeken, helaas nog niet vertaald. Wij gebruiken allebei dezelfde bachbloesems, geplukt in de italiaanse alpen.
Sanavitam levert tevens een Bachbloesem formule tegen RSI. Kunnen we nu eindelijk een discussie beginnen hoe je RSI kan voorkomen?
We zullen tevens de prijs van een RSI-pakket op onze web-site bekent maken.
Een orthomanueel consult wordt door de meeste verzekeraars vergoed. Ik ben bezig met een inschrijving in de Duitse natuurartsen vereniging. Als de resultaten van deze methode zo goed zijn dan moeten jullie zelf aankloppen bij de verzekeraars voor vergoeding van de paketten.
Met natuurlijk vriendelijke groeten, ik kon dit bericht niet meteen plaatsen. Waarom niet? _________________ Ik ben de oprichter van Sanavitam samen met een groep internationale onafhankelijke onderzoekers hebben wij de oorzaak ontdekt. Deze oorzaak is totaal anders als wat tot nu toe bekend. |
|
| Naar boven |
|
jojo Frequente Poster

|
Geplaatst: Do Mei 03, 2007 11:19 am Onderwerp: Re: De behandelings methode Sanavitam. |
|
|
Hallo,
Bedankt voor jullie reactie! Ik kan me alleen niet aan de indruk onttrekken dat jullie mijn reactie c.q. vragen vervelend vinden?! Correct me if i'm wrong..
Jullie opmerking "Kunnen we nu eindelijk een discussie beginnen hoe je RSI kan voorkomen?" Ik zou zeggen: "gooi eens een balletje op".
De meeste personen op dit forum hebben (nog) klachten. In mijn beleving zullen we dus eerst van de klachten af moeten zijn om vervolgens herhaling van de klachten te voorkomen.
Ik sta open voor alle vormen van geneeskunde. In het verleden heeft het alternatieve circuit me meer opgeleverd dan de reguliere geneeskunde.
Gezien mijn werk (ziektekostenverzekeraar) in het verleden en alle vreemde dingen die je vandaag de dag hoord, kunnen julllie het me toch niet kwalijk nemen dat ik vooralsnog voorzichtig ben?
Tot slot;
Het is altijd moeilijk om je schriftelijk te verwoorden. Wellicht interpreteer ik jullie reacties niet juist en jullie niet de mijne.
groetjes, Joyce _________________ Stel uit tot morgen wat vandaag niet gedaan hoeft te worden!... |
|
| Naar boven |
|
admin Site Admin
|
Geplaatst: Do Mei 03, 2007 6:13 pm Onderwerp: sanavitam |
|
|
Hallo Sanavitam,
Ik heb de rsi pakketten op uw site gezien en ben van mening dat dit vrij forse prijzen zijn voor homeopathische producten.
U geeft aan dat u of uw medewerker pijnvrij genezen is echter dit hoeft niet voor iedereen zo te werken.
De indruk die u daarmee wekt is dat mensen met die investering van 200 euro zeker van hun rsi afkomen.
Dit waag ik te betwijfelen. Indien u er zo zeker van bent, stuur dan maar eens wat proefpakketten naar een aantal rsiforum bezoekers, en dan zullen die mensen hun onafhankelijke ervaringen hier wel posten.
U kunt 5 proefpakketten doen toekomen aan het volgende adres:
Rsiforum
Beverveen 227
3205AB Spijkenisse
Ik zal zorgen voor de distributie tussen rsiforum lezers.
Tot die tijd vraag ik u geen promotionele berichten meer te posten.
Met vriendelijke groet,
Dirk-Jan de Groot _________________ Geloof dat het leven waard is geleefd te worden en je geloof zal de feitelijkheid ervan stimuleren.
William James |
|
| Naar boven |
|
glas Forum Assistent

|
Geplaatst: Do Mei 03, 2007 6:57 pm Onderwerp: |
|
|
Dirk-jan,
Dudelijker kon je mijn mening niet verwoorden..
Bedankt
Laatst aangepast door glas op Vr Mei 04, 2007 5:12 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
jojo Frequente Poster

|
Geplaatst: Do Mei 03, 2007 9:02 pm Onderwerp: Re: sanavitam |
|
|
Hoi Dirk-Jan,
Je hebt het beter (direkter) verwoord dan ik!
Dank je!!
groetjes Joyce _________________ Stel uit tot morgen wat vandaag niet gedaan hoeft te worden!... |
|
| Naar boven |
|
|
|