rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten

Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):

• Slot 1 25 euro p/m
  • Slot 2 25 euro p/m
  • Slot 3 25 euro p/m
  • Slot 4 25 euro p/m
  • Slot 5 25 euro p/m
RSI Forum Forum Index » Over Pijn

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Continue hoofdpijn en pijn in nek
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jolandah2
Frequente Poster
Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Wo Mei 16, 2007 4:14 pm    Onderwerp: Continue hoofdpijn en pijn in nek Reageer met quote

Hallo lotgenoten,

Heb sinds vrijdag jl. onafgebroken ondraaglijke hoofdpijn en nekpijn. Ik weet niet waar ik het zoeken moet, weet iemand tijdelijke hulpmiddelen die het enigszins kunnen verzachten? Ik heb panadol plus 500 mg gekocht, kan ik daar zonder risico 2 tegelijk van innemen? En verder?? Ik ben moedeloos ervan en huil alleen nog maar, dat helpt ook niet mee natuurlijk. Crying or Very sad

Heb vrijdag gelukkig wel afspr. bij manueel therapeut maar dat hielp ma jl. ook al niet, maar beter iets dan niets. Confused

Jolanda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
angeleyez
Frequente Poster
Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Vr Mei 18, 2007 6:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

hoi,

shit zeg ik ken het. Bijna een jaar zo gezeten. Je weet dan inderdaad niet meer waar je het moet zoeken en wil het liefst in een hoekje wegkruipen.
Ik zou advil proberen. Ontstekingremmend en pijnstillend en werkt snel!
Alles in je nek is waarschijnlijk opgezet dus ik zou de ontstekingsremmers gaan proberen.
En warmte, badderen, zonnebanken, warmtepleister etc.

Mocht de hoofdpijn en pijn in je nek niet weggaan, ook niet met therapie, zou ik een pijnpoli proberen. Daar kunnen ze een epiduraal met ontstekingsremmer in je nek geven. Na 2 injecties was bij mij de pijn verdwenen.

Gr Angeleyez
Naar boven
Reino
Frequente Poster
Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Za Mei 19, 2007 12:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Een bezoek aan de manuale therapeut lijkt mij niet verkeerd, het kan goed zijn dat je bovenrug goed vast zit en je daardoor erg pijn in je hoofd krijgt.

Edit: ooh sjit ja was je al geweest, raar, wat zei hij/zij er precies van?
Naar boven
Jolandah2
Frequente Poster
Frequente Poster

BerichtGeplaatst: Ma Mei 21, 2007 9:00 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dank je wel voor je reactie! Smile

Manueel therapeut kom ik al sinds aug. vorig jaar Shocked Hij zegt dat ik heel veel spierspanning in mijn nek heb en dat de zenuw tussen de 2e en 3e halswervel daardoor geen ruimte krijgt. Die zenuw loopt langs mijn re wang en oor naar boven en dat verklaart die pijn.

Vooral omdat ik me vaak zorgen maak hierover en over andere dingen (veel spanning gehad op mijn werk, ben daar nu weg) blijft dit maar steeds aanwezig. Dan kan hij doen wat ie wil; als ik weer stress heb, komt het net zo hard weer opzetten. Crying or Very sad

zo blijf ik lekker in die cirkel zitten. Misschien ga ik besluiten met huisarts om tijdje iets rustgevends te slikken zodat herstel kans krijgt. Niet leuk maar lijkt me wel goed. Ik maak me veels te druk over dingen.

Groetjes,
Jolanda
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Over Pijn Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: