|
|
|
|
|
Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):
- Slot 1 25 euro p/m
- Slot 2 25 euro p/m
- Slot 3 25 euro p/m
- Slot 4 25 euro p/m
- Slot 5 25 euro p/m
 |
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
liesbeth Nieuweling

|
Geplaatst: Do Feb 23, 2006 9:51 pm Onderwerp: carpaal tunnel syndroom |
|
|
Hallo, mij naam is liesbeth en ben woonachtig in Dongen (nb), getrouwd en 3 kinderen van 21, 20 en 16 jaar en ben sinds 8 jaar postbode hier in Dongen.
Die me de afgelopen jaren verschrikkelijk goed geholpen hebben, net zoals overigens mijn man, die zelf net aan het bekomen is na een dynesys operatie.
In 2002 ben is geopereerd aan CTS via de kijkoperatie door een chirurg, deze operatie is finaal fout gegaan, daar er tijdens de operatie bloed vrij kwam en er bleken pezen en spieren beschadigd te zijn.( klachten ingediend etc,..) maar je staat nergens, Na maanden wachten via een second opion terecht gekomen in Dordrecht, waar ze alles nog een beetje recht konden breien. Maar nu na 4 jaar moet ik morgen weer naar de neuroloog en voor een EMG, omdat het nog steeds niet goed is. Heeft iemand anders hier ook ervaringen mee? |
|
| Naar boven |
|
admin Site Admin
|
Geplaatst: Wo Mrt 01, 2006 11:52 am Onderwerp: hoi |
|
|
Hoi Liesbeth,
Welkom op dit forum, leuk dat je je even voorgesteld hebt.
Wat een ramp wat jou overkomen is.
Vr gr DJ  _________________ Geloof dat het leven waard is geleefd te worden en je geloof zal de feitelijkheid ervan stimuleren.
William James |
|
| Naar boven |
|
Pipi Head of Supervisors

|
Geplaatst: Zo Mrt 12, 2006 9:27 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi Liesbeth,
Welkom van mij. Ik heb geen ervaring met CTS. Wat een pech dat die operatie helemaal de mist in is gegaan. Dat moet ook net jij weer hebben. Hoe ging het nu bij de neuroloog en wat zijn de plannen nu? Zit jij nu in de ziektewet of kun je je werk nog wel (gedeeltelijk?) doen? Postbode lijkt mij eigenlijk ook een leuk beroep aangezien je veel buiten bent (ja, idd in weer en wind) en flink in beweging bent (fitnessen is niet meer nodig) en je veel mensen ziet. Maar het lijkt me ook erg zwaar, of neem je telkens maar kleine stapeltjes en dus je fiets meer mee?
Ik hoop dat er inmiddels een goede neuroloog naar je arm gekeken heeft die er echt wat aan kan doen. Laat je het ons weten?
Succes & groeten! _________________ De dwaas doet wat hij niet laten kan; de wijze laat wat hij niet doen kan. ~ Oosterse wijsheid ~ |
|
| Naar boven |
|
|
|