| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
zita Meer Frequente Poster

Geregistreerd op: 4-2-2006 Berichten: 19 Woonplaats: in de buurt van tilburg
|
Geplaatst: Vr Feb 02, 2007 7:22 pm Onderwerp: blauwe plekken |
|
|
| ik heb zo nu en dan blauwe plekken op mijn hand, zonder dat ik me heb zeer gedaan. heeft iemand anders daar ook last van. want ik weet niet of het bij mijn rsi hoort |
|
| Naar boven |
|
Pipi Head of Supervisors

|
Geplaatst: Di Feb 06, 2007 9:19 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi,
Dit vind ik een hele interessante vraag. Ik heb er nog nooit van gehoord. Ik heb er dus ook geen last van. Wel wordt mijn hand nu heel koud (en echt voelbaar kouder dan de linker) dus ik moet zo stoppen met computeren. Soms kan het rood worden als de doorbloeding opnieuw op gang komt, maar echt blauwe plekken (alsof je geknepen bent?) nee dat zegt me niets. Ik ben heel benieuwd of iemand anders dit wel herkent???
Groetjes _________________ De dwaas doet wat hij niet laten kan; de wijze laat wat hij niet doen kan. ~ Oosterse wijsheid ~ |
|
| Naar boven |
|
zita Meer Frequente Poster

Geregistreerd op: 4-2-2006 Berichten: 19 Woonplaats: in de buurt van tilburg
|
Geplaatst: Wo Feb 07, 2007 4:00 pm Onderwerp: |
|
|
van koude handen heb ik ook veel last. ik heb het aan beidezijde, maar als ik aan de pc zit is er ook goed verschil in te voelen. het probleem is ook als ik koude handen heb, ik het over mijn hele lichaam koud krijg en ga dat in elkaar zitten. en dat is weer fout want dan gaan mijn nek, rug, en schouders ook nog zeer doen. daarom ga ik ook naar de internist om te kijken of die weet wat ik aan de blauwe plekken en aan de oude handen kan doen.
groetjes |
|
| Naar boven |
|
|