| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Lina Forum Assistent

|
Geplaatst: Wo Aug 02, 2006 7:50 am Onderwerp: Ben ik verplicht dit te doen? |
|
|
Hallo allemaal,
Op mijn werk hebben ze min of meer voorgesteld dat ik op een andere afdeling wat werkzaamheden ga verrichten om te kijken of dit beter werkt. Dus om te kijken of ik dan wel beter word. Ik weet verder niet (als het uiteindleijk werkt) of het dan ook de bedoeling is dat ik naderhand ook op die afdeling blijf werken. Ik heb zo'n gevoel dat ze dit misschien willen doen! Dit is niet gezegd hoor, maar zou het kunnen dat ze met dit voorstel zijn gekomen om te testen en dan als het positief uitvalt om mij daar te houden?
Maar mijn eerste vraag is moet ik hier aan meewerken? Ik denk zelf dat het beter is van wel. Want dan kunnen ze me nooit vertellen dat ik niet meegewerkt heb ofzo.
Ik hoop op jullie reactie en tips.
groetjes,
Lina |
|
| Naar boven |
|
deejay Forum Supervisor

|
Geplaatst: Do Aug 03, 2006 10:42 am Onderwerp: Hoi Lina |
|
|
Hoi Lina,
Is het een leuke afdeling waar je dan heengaat ? Als je het zelf ook een goed idee vind zou ik het doen.
Vr gr DJ |
|
| Naar boven |
|
Pipi Head of Supervisors

|
Geplaatst: Vr Aug 04, 2006 9:02 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi Lina,
Je kan het altijd proberen en dan zien of het je bevalt. Misschien is het idd de oplossing van je RSI probleem en dat is natuurlijk een hele opluchting!
Volgens mij hoef je er niet mee akkoord te gaan mocht het uiteindelijk definitief worden aangezien je waarschijnlijk een arbeidscontract hebt voor je huidige functie. Maar goed de vraag is natuurlijk wat er gebeurt als je weigert en of je ooit zelf je eigen functie weer helemaal kan doen zoals je zou willen....
Succes! _________________ De dwaas doet wat hij niet laten kan; de wijze laat wat hij niet doen kan. ~ Oosterse wijsheid ~ |
|
| Naar boven |
|
MarianH Assistent Forum Supervisor

|
Geplaatst: Vr Aug 25, 2006 11:54 am Onderwerp: |
|
|
Hey, ik had het forum niet in de gaten gehouden, vandaar de late reactie, sorry...
Hoe is het nu? Heb je al een beslissing gemaakt? |
|
| Naar boven |
|
Lina Forum Assistent

|
Geplaatst: Zo Aug 27, 2006 8:03 am Onderwerp: |
|
|
| het is wel een leuke afdeling. ik heb er eerder gewerkt. althans ik denk dat het een leuke afdeling is. er is in de tussentijd veel veranderd. ze zeggen wel dat het om te proberen is zodat ik beter en sneller heel,maar straks komen ze met het idee om het definitief te maken. ach ik zie wel.... |
|
| Naar boven |
|
MarianH Assistent Forum Supervisor

|
Geplaatst: Ma Aug 28, 2006 7:30 am Onderwerp: |
|
|
Het klinkt voor mij ook alsof het een definitive oplossing moet worden. Op zich fijn dat ze er over nadenken toch?
Ben je nu aan het werk op die andere afdeling? En hoef je daar minder beeldschermwerk te doen dan? |
|
| Naar boven |
|
Lina Forum Assistent

|
Geplaatst: Wo Sep 06, 2006 9:53 am Onderwerp: |
|
|
| ik ben nu inderdaad aan het werk op die andere afdeling. het is nu duidelijk dat het tijdelijk is. tot het einde van deze maand. als het goed is zit ik dan op mijn volledige uren en dan ga ik terug naar mijn eigen afdeling. voor de rest hoop ik echt dat ik over drie weken op volledig zit en dat ik gewoon mijn werk kan doen. ik hoop het zo erg. dat ik dan veel minder pijn heb en dat ik dan wel kan werken zoals het hoort. |
|
| Naar boven |
|
|