rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten

Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):

• Slot 1 25 euro p/m
  • Slot 2 25 euro p/m
  • Slot 3 25 euro p/m
  • Slot 4 25 euro p/m
  • Slot 5 25 euro p/m
RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Ben er weer
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
cvom
Nieuweling
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 28, 2008 6:11 pm    Onderwerp: Ben er weer Reageer met quote

Hallo allemaal,

Ik ben Chantal, 37 jaar. 10 jaar geleden kreeg ik RSI in mijn schouders. Zelfs zo erg dat ik nauwlijks iets kon vasthouden. Totaal 2 jaar in ziektewet (waarvan het 2e jaar langzaam weer ben gaan reintegreren) geweest. Maar dankzij mijn werkgever die ik toen had, kon ik weer reintergreren. En kon ik weer volledig aan de slag. En was ik volledig pijnvrij en kon alles weer. Ik gebruikte spraakherkenning (DNS) en dat was echt geweldig. Was toen ook lid van RSI-patientenvereniging, lid van het RSI-forum, meegedaan aan huiskamerbijeenkomsten.....e.d.

In 2003 is mijn zoon geboren, werd toen ook ontslagen.......dus was toen werkeloos. In juni 2004 t/m jan 2005 had ik werk, en helaas kon ik daar niet blijven. Was ondertussen ook zwanger van de 2e. In maart 2005 is mijn dochter geboren. En ben alsmaar werkeloos geweest tot november vorig jaar. HEb een leuke baan gevonden. Leuke collega's en het werk is ook leuk. Werk 5 ochtenden in de week op de customer service en doe order-entry. Ik gebruik veel de muis en ook veel het nummerieke toetsenbord. En al een paar dagen weer last van bekende pijn in schouders, handen en pols.......ik schrik ervan. Want ik wil dit niet. En ik dacht dat ik mezelf wel goed genoeg ken om het dus niet meer te krijgen. Maar de pijn is toch wel vervelend. Dus ik ben meteen weer gaan kijken naar mogelijkheden voor spraakherkenning. Heb alleen nog niets tegen mijn baas gezegd. Ben daar nog uitzendkracht. Dus wil niets laten blijken. Maar ik ga vanavond of morgen wel weer mijn DNS pakket die ik hier thuis heb liggen weer tevoorschijn halen en weer installeren op mijn pc.
En ik maandag ook eens goed kijken naar mijn werkplek. Ik weet dat die niet optimaal is. Steol is niet goed. Maar als het goed is komen er nieuwe stoelen. En mijn bureau mag volgens mij nog iets hoger. En misschien is een pauze-programma ook goed.
Ik hoop echt dat ik het onder controle kan houden.
groetjes Chantal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: