|
|
|
|
|
Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):
- Slot 1 25 euro p/m
- Slot 2 25 euro p/m
- Slot 3 25 euro p/m
- Slot 4 25 euro p/m
- Slot 5 25 euro p/m
 |
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Astra Nieuweling

|
Geplaatst: Vr Apr 07, 2006 12:37 pm Onderwerp: Astra doet ook mee |
|
|
| Vrouw, bedrijseconoom, fulltimer, typ 200 aanslagen per minuut als het moet, reïntegratie achter de rug na 100% uitval, Ergobar-cursus al gevolgd, Workpace is de beste uitvinding sinds tijden, ben berustend in het lot van RSI'er. Mijn muis heeft het nooit koud, bureau is op geheel originele wijze aangepast, toetsenbord zonder numeriek en muis voor grote handen. Scrollwiel is afgepakt en verboden terrein voor mij. Kwaal is in de loop der jaren verergerd, maar de bron ligt in de komst van de muis. Kan alleen typen in "hamerslag", dat is alsof mijn toetsenbord op mijn schoot ligt. De muis ligt dan te laag en dan moet ik er naar reiken. Discipline ontbreekt vaak, want er zijn genoeg toetscombinaties, maar ik ben te gehaast om op mijn ergobar te kijken en dus.... grijp ik weer naar de muis. Ik ga eens op mijn gemakkie de onderwerpen van het forum nalezen, da's een goede micropauze-bezigheid. Ben vooral geïnteresseerd in aanpassingen van desktop en bureaublad. |
|
| Naar boven |
|
admin Site Admin
|
Geplaatst: Do Apr 27, 2006 1:01 pm Onderwerp: he welkom |
|
|
Hoi Astra welkom !!,
Grappige notatiewijze; zo kort mogelijk alles.
Hoe hoog is je bureau, ik ga experimenteren met een lager bureau binnenkort. erg interessant want volgens een fysiotherapeut is mijn bureau veel te hoog.
Hij staat op 74 nu, maar dadelijk op 68.
Ik heb deze besteld:
http://www.kantoormeubelen-direct.nl/product_info.php?products_id=1260
 _________________ Geloof dat het leven waard is geleefd te worden en je geloof zal de feitelijkheid ervan stimuleren.
William James |
|
| Naar boven |
|
|
|