rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten

Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):

• Slot 1 25 euro p/m
  • Slot 2 25 euro p/m
  • Slot 3 25 euro p/m
  • Slot 4 25 euro p/m
  • Slot 5 25 euro p/m
RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Astra doet ook mee
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Astra
Nieuweling
Nieuweling

BerichtGeplaatst: Vr Apr 07, 2006 12:37 pm    Onderwerp: Astra doet ook mee Reageer met quote

Vrouw, bedrijseconoom, fulltimer, typ 200 aanslagen per minuut als het moet, reïntegratie achter de rug na 100% uitval, Ergobar-cursus al gevolgd, Workpace is de beste uitvinding sinds tijden, ben berustend in het lot van RSI'er. Mijn muis heeft het nooit koud, bureau is op geheel originele wijze aangepast, toetsenbord zonder numeriek en muis voor grote handen. Scrollwiel is afgepakt en verboden terrein voor mij. Kwaal is in de loop der jaren verergerd, maar de bron ligt in de komst van de muis. Kan alleen typen in "hamerslag", dat is alsof mijn toetsenbord op mijn schoot ligt. De muis ligt dan te laag en dan moet ik er naar reiken. Discipline ontbreekt vaak, want er zijn genoeg toetscombinaties, maar ik ben te gehaast om op mijn ergobar te kijken en dus.... grijp ik weer naar de muis. Ik ga eens op mijn gemakkie de onderwerpen van het forum nalezen, da's een goede micropauze-bezigheid. Ben vooral geïnteresseerd in aanpassingen van desktop en bureaublad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Apr 27, 2006 1:01 pm    Onderwerp: he welkom Reageer met quote

Hoi Astra welkom !!,

Grappige notatiewijze; zo kort mogelijk alles.

Hoe hoog is je bureau, ik ga experimenteren met een lager bureau binnenkort. erg interessant want volgens een fysiotherapeut is mijn bureau veel te hoog.

Hij staat op 74 nu, maar dadelijk op 68.

Ik heb deze besteld:

http://www.kantoormeubelen-direct.nl/product_info.php?products_id=1260

William James
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Even Voorstellen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: