rsi, rsi forum, muisarm, cans, cans forumGebruikersnaamWachtwoord
Log me automatisch in bij elk bezoek    
Registreer
Registreer
Privé berichten
Privé berichten

Adverteren op rsiforum (gemiddeld 130 unieke bezoekers per dag):

• Slot 1 25 euro p/m
  • Slot 2 25 euro p/m
  • Slot 3 25 euro p/m
  • Slot 4 25 euro p/m
  • Slot 5 25 euro p/m
RSI Forum Forum Index » Vraagbaak Ongeregistreerd

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
al 16 weken pijnlijke tintelingen door het lichaam en handen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
gast
Gast

BerichtGeplaatst: Di Dec 26, 2006 10:34 pm    Onderwerp: al 16 weken pijnlijke tintelingen door het lichaam en handen Reageer met quote

Hallo,

Ik heb sinds een klein jaar een pc.
16 weken geleden kreeg ik van de een op de andere dag, last van pijnlijke tintelingen door m'n hele lichaam, ledematen, handen vingers en hals, gelaat !??

Volgens m'n huisarts is het psychosomatisch, omdat 23 juli j.l. mijn lieve moeder is overleden, en ik tevens manisch/depressief ben.
mijn psychiater is het er mee eens, en denkt dat als m'n depr. opklaart de tintelingen ook weer overgaan ??

voor de pijn, kom ik sinds kort bij een arts-acupuncturist (een hele goede !)
die zegt dat het niet alleen spanningen zijn, maar dat ik ook erg stralingsgevoelig voor de pc zou zijn !!?
Ik kreeg het advies om te stoppen met computeren, maar dat vind ik toch wel regoureus.
Het is voor mij een hobby, en zou het erg jammer vinden.
na 3 behandelingen is het wel al minder geworden, maar nog niet verdwenen.
Het gekke is, dat ik er s'nachts als ik slaap geen last van heb.
Ik zat inderdaad overdag vrij veel achter de pc. en heb dat nu al beperkt tot alleen de avonduurtjes.

Krijg allemaal adviesen, van een zwarte toermalijn op de pc leggen, en een steentje aan een kettig, heb ik ook gedaan, maar zijn volgens mij toch lapmiddeltjes.
Lees ook dat een duurder toetsenbord van Apple of microsoft veel kan uitmaken, maar hoe weet ik dat zeker, zoveel geld heb ik niet, omdat allemaal uit te testen.
Waar zou het nog meer aan kunnen liggen ??
Heeft iemand advies voor mij ?
Of kan ik er toch maar beter helemaal mee stoppen, voordat het misschien te laat is !??

groetjes Gast.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    RSI Forum Forum Index » Vraagbaak Ongeregistreerd Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: